
Oferta pracy na Kierownika Apteki.
O G Ł O S Z E N I E
Prezes Zarządu Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie sp. z o.o. ogłasza konkurs w celu wyłonienia kandydata na stanowisko:
Kierownika Apteki Szpitalnej
W związku z powyższym prosi się zainteresowanych o składanie ofert.
W ofercie należy złożyć następujące dokumenty:
podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;
dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska:
odpis dyplomu magistra farmacji,
udokumentowanie 3-letniego stażu pracy w aptece, w przypadku posiadania specjalizacji z zakresu farmacji aptecznej( odpis specjalizacji) lub udokumentowanie co najmniej 5-letniego stażu pracy w aptece,
odpis aktualnego prawa wykonywania zawodu;
opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej;
inne dokumenty, w szczególności potwierdzając dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata;
oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzania postępowania konkursowego na dane stanowisko;
opisana przez kandydata koncepcja pracy funkcjonowania apteki w odniesieniu do kontroli zarządczej i warunków ekonomiczno-finansowych.
Wymagania:
Od kandydata oczekuje się rzetelnego wykonywania świadczeń zgodnie z przygotowaniem
zawodowym i obowiązującymi standardami, przy wykorzystaniu sprzętu, aparatury i innych środków oraz materiałów medycznych udostępnionych przez Szpitalne Centrum Medyczne w Goleniowie sp. z o.o.. Szczegółowy zakres czynności określa załącznik nr 1.
Oferujemy:
• Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o najwyższe standardy;
• Atrakcyjne wynagrodzenie.
Oferty należy składać w terminie 10 dni od daty opublikowania ogłoszenia w Sekretariacie lub przesłać na adres email: radon@szpitalgoleniow.pl z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko Kierownika Apteki Szpitalnej.”
Zgłoszone oferty zostaną rozpatrzone przez Komisję Konkursową. O terminie konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Wszelkie informacje są udzielane pod numerem telefonu: 914664301.